Walvissen en Fraser island - Reisverslag uit Frasereiland, Australië van rj en linda - WaarBenJij.nu Walvissen en Fraser island - Reisverslag uit Frasereiland, Australië van rj en linda - WaarBenJij.nu

Walvissen en Fraser island

Blijf op de hoogte en volg rj en linda

21 Oktober 2015 | Australië, Frasereiland

Vroeg vertrokken vanuit het hostel opweg naar Harvey bay, hier kwamen we om half 1 aan.Toen we in checkten bleek dat er om 1uur nog een walvis tour zou gaan, dus als we snel waren konden we nog mee. Nou dat kwam dus mooi uit. De receptie snel gebeld en wij onze spullen in de kamer gezet en toen kwam de bus al langs. En na een uur varen hebben we inderdaad walvissen gezien,en nog best dicht bij de boot ook! Een mannetje die heel vaak met zijn staart op het water sloeg en een moeder met haar jong, die heel vaak omhoog kwam met zijn kop. Echt een mooi gezicht en eigenlijk ook meer dan we verwacht hadden!

De dag erna na Fraser island voor een dagtocht met de 4x4bus. De 4x4was ook echt nodig want het was alleen maar zand maar wel heel erg heuvelachtig en ruig, kortom we werden elke keer flink doir elkaar geschud. We hebben een scheepswrak gezien, gezwommen in een super helder meer en door een mooie ondiepe rivier gelopen. Echt heel mooi om een dag naar toe te gaan.
Morgen staan we weer vroeg op om een dag lang te reiden naar Meckey voor een overnachting om vervolgens naar Arlie beach te gaan waar we naar de Whitsunday eilanden kunnen, dat moet ook super mooi zijn. Gelukkig doen ze er hier alles aan om mensen wakker te houden onderweg, ze hebben namelijk allemaal triviant vragen over Australië langs de kant van de weg staan, dus de dag van morgen gaan we wel door komen ;)

• 21 Oktober 2015 - 13:53

Rj En Linda :

De foto's van de walvissen en de mooiste van Fraser island staan op de camera dus kunnen we nu niet uploaden

• 21 Oktober 2015 - 13:57

Marianne:

Hoi allebei,

Ik zag jullie berichtje, klinkt allemaal heel erg leuk en mooi.
    lekker genieten en je leert er ook nog van..
    Op naar de volgende belevenis..

Veel plezier.
    Vincent en Marianne

• 21 Oktober 2015 - 17:33

Carolina Van Alphen:

Wat fantastisch dat jullie die walvissen gespot hebben, dat is altijd afwachten, maar die hebben jullie in the pocket!!!

• 21 Oktober 2015 - 21:54

Dieke:

jaaaaaaaaa! dat klinkt goed! en dus een 4x4 bus ;) ! Heb jij hem ook bestuurd :P (ik acht je tot alles in staat).
    Geniet ervan darlings :).

tot het volgende verslag!
    groetjes uit Eindhoven (ps, heb mijn acht uur werk weer terug tot einde van het jaar)!