de - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van rj en linda - WaarBenJij.nu de - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van rj en linda - WaarBenJij.nu

de

Blijf op de hoogte en volg rj en linda

20 Oktober 2015 | Australië, Noosa Heads

Na een hele stressvolle dag eindelijk in de trein.. (de was gedaan + het laatste beetje aan mama meegegeven). Het huis zo goed als schoongemaakt en het winterdekbed er alvast opgelegd, bah! Voorlopig maar vergeten dat we die nodig hebben over 4 weken.
Oké relax nu alles wat vergeten is kan toch niet meer mee. We zitten in de trein naar schiphol jah! daar gaan we, 9 maanden terug geboekt en eindelijk is het dan zover we gaan naar Australië! Inmiddels 24 uur wakker, alles geprobeerd maar het wil nog niet echt lukken, hoelang kan een mens wakker blijven zonder te slapen?! Dat punt moet toch haast bereikt zijn, nee helaas toch maar weer een film uitzoeken..
Ja toch een uur verder en blijkbaar toch geslapen, de Airbus A380 is ook wel erg luxe, mijn knieën raken niet eens de stoelen voor me. We hebben ook nog een tasje met slaapsokken en een tandenborstel gekregen, kortom goede service! Het enige puntje van kritiek is dat je achterin het vliegtuig je maaltijd niet meer kan kiezen.

Ja Brisbane here we are! Een mooie moderne stad met veel hoge gebouwen, dat had ik niet verwacht. Oké eigenlijk had ik helemaal geen verwachting, behang/badkamer en de trap van de veranda. Daarnaast ook nog een beetje stress over mijn werk om voor een goede overdracht te zorgen. We hadden inderdaad niet de ideale voorbereiding voor deze reis, maar goed we shall see.

Op naar Noosa Beach waar een van de mooiste stranden van Australië schijnt te zijn, met behulp van de reisgids de tomtom en een winkelbediende die in Deventer heeft gewoond komen we uit bij de mooiste route van Queensland. Tja het was super mooi met aan het eind een looproute naar de rain forest falls, maar ik moet zeggen dat ik liever in de bossen van 's heerenberg loop. Maar dankzij mijn mooie zangklanken en het stampvoetend lopen ben ik gelukkig geen enge dieren tegengekomen. ;)Trouwens ook geen watervallen gezien maar dat komt waarschijnlijk omdat het regenseizoen nog moet beginnen.

Daarna door naar onze slaapplek.. Na 2 dagen heerlijk geslapen te hebben in een hotel, op naar een hostel in Noosa Beach Nomads, als echte backpackers! Tja we zijn de oudste en enige met een koffer maar dat houdt ons niet tegen, want een backpackerstel hoort erbij in Aussie! Ook na 3,5 liter bier in de bijbehorende kroeg en nog steeds wachtend op de gratis taco's waren we we steeds de oudste en ook enige die het bier nog konden betalen. Uiteindelijk maar besloten om naar onze kamer te gaan met gedeelde badkamer kwamen we een leuke vriend uit curaçao de kakkerlak tegen!
Nu weet ik het zeker een backpackers hostel wordt het niet meer de komende 4 weken.

  • 20 Oktober 2015 - 08:36

    Marijke:

    gezellig dat we nu kunnen lezen wat jullie zoal mee maken , is het voor het thuisfront ook een beetje vakantie .
    groetjes van ons allemaal

  • 20 Oktober 2015 - 09:14

    Cor:

    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Even de drukke periode vergeten en genieten van al het moois wat Australië te bieden heeft!

  • 20 Oktober 2015 - 09:32

    Willy:

    Hoi hoi. Fijn dat we jullie nu kunnen volgen.
    Op naar het volgende spannende avontuur.

  • 20 Oktober 2015 - 12:06

    Tante Annie En Kleine Cor.:

    Een mooi verslag van de eerste uurtjes, Je ziet maar weer dat hoe ver je ook van huis bent, je altijd weer een Nederlander ontmoet.
    Wij kijken uit naar jullie volgend bericht, groetend vanuit Herwen.

  • 21 Oktober 2015 - 13:19

    Rj En Linda :

    Haha dankjewel voor de reacties! fijn dat jullie zelf al verschil maken tussen cor en kleine cor; )

  • 21 Oktober 2015 - 21:57

    Dieke:

    whahahahhahahaahhahaha! en toen kwam RJ met 'mata todo' en roeide de kakkerlak uit :).
    Hilarisch verhaal! ik kan het me zo voorstellen :D.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Noosa Heads

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 November 2015

Melbourne en Sydney

09 November 2015

The great ocean road

05 November 2015

the outback

01 November 2015

We found Nemo!

29 Oktober 2015

Port Douglas
rj en linda

Ja eindeliji is het zover wezijn in Australië!

Actief sinds 19 Okt. 2015
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 3841

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: